FAQ

1.Czy po złożeniu zamówienia mogę dodać jeszcze jakiś produkt?                                                     

Istnieje taka możliwość, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W celu dodania produktu/produktów bardzo prosimy o kontakt telefoniczny.

2.Złożyłem dwa zamówienia w odstępie kilku dni. Czy można oba połączyć i wysłać razem?

Jak najbardziej, istnieje taka możliwość, lecz prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w tej sprawie.

3.Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?

Tak. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie, nie jest konieczne założenie konta.

4.Jakie są korzyści z założenia konta?

Posiadając konto w sklepie DrewnoDlaDomu.pl w każdej chwili możesz sprawdzić historię zamówień oraz status aktualnego zamówienia.  



Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska Inpost) już od 150,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl